Oculus Online CRM

Met Oculus Online CRM is het beheer over uw klant-/relatiegegevens eenvoudig, overzichtelijk en veilig!

Oculus Online bestaat uit de volgende pakketten

Oculus Online CRM

In een organisatie heeft u te maken met veel gegevens. Het is van groot belang dat u alle gegevens gestructureerd en veilig kunt opslaan, maar ook eenvoudig weer terug kan vinden – niet alleen voor u, maar ook voor alle medewerkers binnen uw organisatie.

Door te kiezen voor Oculus Online CRM is het beheer over uw
klant-/relatiegegevens eenvoudig, overzichtelijk en veilig.

  • Planning / contactenmanagement
  • Complete beschikbaarheid van benodigde informatie
  • Snel en accuraat inzicht in de klantsituatie
  • Webtoegang voor de buitendienst
  • Volledig geïntegreerd met Oculus ERP
  • Inspelen op de behoeften van uw klant
  • Rapportage mogelijkheden

Oculus Online CRM, afgestemd op u als gebruiker

In Oculus Online CRM is het mogelijk om op verschillende manieren de gewenste informatie over uw klanten/relaties te vinden. Zo is het onder andere mogelijk om uitgebreid en snel te zoeken. Bij snel zoeken zoekt u met iedere toetsaanslag door uw klantenbestand zodat u, ook als u maar enkele gegevens weet, toch de juiste gegevens weet te vinden.

Ook is het mogelijk Oculus Online CRM aan te passen aan uw beeldscherm en persoonlijke voorkeuren door gebruik te maken van de zoomfunctionaliteit en kleurgebruik. Deze instellingen zijn door alle gebruikers individueel in te stellen zodat het werken in Oculus Online nog beter aansluit op de wensen van de gebruikers.

Oculus Online CRM is volledig geïntegreerd met het Oculus Online ERP pakket. Dit heeft als voordeel dat u alle gegevens betreffende een relatie/klant tot uw beschikking heeft binnen enkele muisklikken vanuit en verschillende pakketten.

Oculus overal en altijd beschikbaar
Tablet CRM medewerkers op de weg

Medewerkers op de weg?

Oculus Online CRM is uitermate geschikt voor werknemers in de buitendienst. Als u een tablet of pc met internetverbinding heeft, kunt u altijd uw
klant-/relatiegegevens raadplegen en wijzigingen doorvoeren. U zit dus niet vast aan een werkplek en hardwarematige apparatuur.
Nieuwste functionaliteit verwerkt in Oculus Online ERP

Nieuwste functionaliteiten

Oculus Online is volledig te gebruiken in uw vertrouwde browser. Doordat Oculus Online zowel op uw mobiele apparaten als op uw desktop werkt, kunt u gebruik maken van de nieuwste functionaliteiten. Hierbij kunt u denken aan het kunnen zetten van een handtekening op een ontvangstbevestiging op uw tablet.
Overal ter wereld veilig werken met Oculus Online

Veiligheid staat voorop!

Wij beschermen uw gegevens! Oculus Online staat in een van de betrouwbaarste datacenters van Nederland. Dit datacenter kan Pantheon een up-time garanderen van 99,98%! Daarnaast heeft u alleen toegang tot uw administratie met uw persoonlijke aanmeldgegevens. Deze kunt u ook zelf beheren en indien nodig wijzigen in Oculus Online.
Zelf uitproberen